fredag 8 februari 2013

Brödburk och andra burkar

Två min paus i soffan efter att varit och veckohandlat med andra hemmafruar. Handlat ingredienser till mitt bröd/bullar, lite kakor och gott pålägg till nån mysig frukost nån dag. Tja man känner ju sig inte precis som 14 längre... Ens prioriteringarändras med tiden och just nu är jag i behov av en brödburk, kaffeburk och te burkar. Så klart ska allt matcha! Stilrena ska de oxå vara. Tänk för 6-10 år sen hade jag skrattat åt detta men nu är de nästan på gränsen de viktigaste på inköps listan! Sen är de dessa tankar oxå. Frågan är inte längre OM man ska ha hus utan snarare NÄR man ska ha hus. Läskigt värre! Och en del av ens kompisar börjar trycka ut nya människor och man tycker i te ens de är konstigt! Fy fan snart hittar jag väl ett grått hår oså.

Burkarna är från Derrière la porte

Over and out! Peace homie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar