måndag 26 november 2012

Ryttaren

Kör igång direkt med typiskt vill ha bild.
 
Mest är de kavajen Manfredi Fontana jag vill ha just nu. Såg den i Helsingborg på Skara Hästsport när de hade monter där, svårt att glömma den rackarn!
Tävlings skjortan har jag och den är fantastisk, speciellt för folk som jag som blir skitig för ingeting, bra med bara vit i halsen.
Alessandro Albanese skärpet och "nålen" är mest för jag gärna viljat ha något från detta märke. Kommer garanterat hitta nåt klädesplagg som jag förälskar mig i.
Animo ridbyxor är de jag rider i om jag får bestäma. Matrialet och formen är outstanding.
Samshield hjälmen är en helt klart vill ha pryl. Älskar att man kan designa den själv! Mer egen design åt folket!
SSG For Hope handskarna känns som ett bra val, hållt i de men inte köpt de. Fy skäms på mig! Alla borde köpa ett par för sakens skull!
Paralanti stövlar vill jag så gärna ha ett par som passar. Provat Miami och gillade de inte. Denna model kallas America. Vill ha en kortare tå än i Miami, när jag prova de kändes de osm jag skulle halka av stigbyglen pga att jag har foten ganska långt ut.  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar